Oct 12, 2011

sahabat ???

erm, x suka sbnrnye nak buat entry ni, tp ni je la port yg paling sesuai untuk diceritakan, kawan yg sbnr yg aku cari x jumpe lg.. kwn yg betul2 kwn..yg hargai kita belum lg aku jmpe buat masa nie, kawan yg berkongsi segala cerita, kawan yg berkongsi segala kesedihan kita, kawan yg setia, semua tu susah nak jmpe.. ni la pempuan, selalu je ade drama, kan sng jadi lelaki, lelaki kwn je ngn sume, dowg cool je..xde nak buat drama2 ni.. (mksd kat cni bukan bermakna aku x bersyukur jd pmpuan ok) mungkin sbb aku ni jenis yg kwn ngn sume org, pastu bila TERrapat ngn sorang, sorang tu je la yg aku akan rapat..aku hargai die, tp die sebaliknye :( tp x pe lah.. aku still boleh kwn ngn sume org :) ok la, x nak cite panjang2.. papai.. MUCH LOVE from nana :)



No comments:

Post a Comment

SILA KOMEN SI CANTIK DAN KACAK :)