Jan 2, 2012

fade up

salam,

btw dah lama x update blog ni.. hari ni aku ade menyertai bootcamp.bukan camping 3 hari 2 mlm ok..tp program ni untuk tingkatkan stamina kita je, g lari 200 m sbanyak spuluh 15 kali, buat push up,kardio..pumping..sume lahh..mmg x larat aku..kakak aku lerr daftar kan aku tanpa tye aku dulu..aku bukan minat sgt pon program mcm nie.. haihhhhh tahu la ni bgs tp ntah la.. x mampu untuk melakukan semua aktiviti yg disuruh, kalau x larat sgt aku g toilet tido je, nasib ade kerusi panjang dlm toilet tu,,then toilet x busuk, bersih lg.. maklumlahh aku peserta baru..yg lain tu mmg dah kuat dah..xde hal lahh nak lari 200 m sbnyak 15 kali..aku 2 round pon dah letih nak mati weh..haduiii lemah betull.. k lahh, ni je my entry for tonite..goodnite :)

No comments:

Post a Comment

SILA KOMEN SI CANTIK DAN KACAK :)